top of page

Om undervisningen:

90 procent af alle danske virksomheder og organisationer siger, at de er i gang med at opkvalificere deres medarbejdere til at kunne anvende kunstig intelligens. Det handler om at forstå AI på et overordnet plan, om at kunne anvende de konkrete redskaber og endelig at forstå deres praktiske og etiske begrænsninger. Jeg tilbyder 1 - 3 dages kurser, hvor deltagerne bliver inspireret, udfordret og får praktiske redskaber til at kunne anvende kunstig intelligens og overskue konsekvenserne af kunstig intelligens i netop jeres organisation. 

Versioner af undervisningen:
- Kurset om kunstig intelligens indeholder altid 1) generel viden om AI og 2) praktiske øvelser. Herudover kan kurset inddrage a) idégenerering for jeres organisation og b) diskussion af etik i forbindelse med AI

- Jeg tilbyder også et kursus som udelukkende handler om digital etik. Her lærer kursisterne at anvende Det Digitale Etikkompas

Hvem henvender det sig til?

Målgruppen er alle medarbejdere i en virksomhed eller organisation, som allerede er begyndt at arbejde med kunstig intelligens, eller som bare gerne vil blive klogere på teknologien. 

Hvor lang tid tager det?

Kurserne kan afholdes over et til tre dage. Jeg tilbyder også halvdags workshops.

Sprog:

Dansk eller engelsk

Peter has the ability to explain the business potential in social media in a way that is easy to understand. In a mulitilingual scandianvian environment it is also appreciated that he is able to do this brilliantly in English.

 

Rune Kibsgaard Sjøhelle, Head of External Communications, Nordea

Peter Svarre gave a very instructive and inspirational presentation, which gave new insights in how to strengthen marketing on social platforms.

 

Lea Strömgren, Projektleder & EA for Kommunikations- og Markedsføringsdirektøren, DR Kommunikation og Markedsføring

Peter Svarre is a brilliant speaker who can deliver the social media message effectively to an audience with little or no experience of social media in a business context. In Ramboll, we have used Peter’s expertise on several occasions – he has talked about how a large international company can work with social media, how to use social media in PR activities, and he has introduced corporate blogging to an international group of employees as well as top management. Peter speaks with great enthusiasm and authority and provides inspiration and food for thought for his audience.

 

Louise Lyngaa, Project Manager, Ramboll

om peter svarre

Jeg hjælper virksomheder med at løse deres digitale marketing- og forretningsudfordringer. Jeg har arbejdet i 20 år med user experience, sociale medier, web metrics, online markedsføring og digital strategi. I dag driver jeg min egen virksomhed, hvor jeg med foredrag, undervisning og rådgivning hjælper virksomheder med at omstille sig til den digitale tidsalder. Som konsulent bliver jeg typisk brugt som sparringspartner i forbindelse med udvikling af strategier for kommunikation, og som foredragsholder bliver jeg brugt til konferencer eller til at inspirere virksomheder, der skal sætte fut i deres digitale omstillingsproces.

bottom of page